Maltepe'de Muharrem ayı dolayısıyla aşure dağıtıldı
Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelinde kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıttı.
Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelinde kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıttı.
Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında ilçenin farklı noktalarında aşure ikramı gerçekleştirdi.
Maltepe Meydanı başta olmak üzere kurulan stantlarda binlerce vatandaşa aşure dağıtıldı. Etkinlikte Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen de vatandaşlara aşure ikram etti.

Belediye tarafından yapılan dağıtımın Aydınevler ve Zümrütevler mahallelerindeki pazar alanlarında da sürdüğü belirtildi.
Vatandaşlar, yapılan aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade ederken, etkinliğin paylaşma ve dayanışma kültürüne katkı sağladığını dile getirdi.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 antalyahaberci.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.